Blog - door Ilse de Boer
In deze blogposts deel ik gratis tips, tricks en inspiratie op het gebied van branding, ondernemerschap en grafisch design!

3 neuromarketing- tips waarmee je websitebezoekers kunt beïnvloeden!
Het vinden van een koopknop in het brein van consumenten zou het verkopen vergemakkelijken. Opkomende trend “neuromarketing” helpt je inzicht krijgen in het gedrag en de behoefte van jouw klanten. Met deze tips weet jij het brein van de consument al te beïnvloeden!

Het effectief inzetten van logo’s
Blogpost | Het effectief inzetten van logo’s (Startende) ondernemers vragen mij vaak waaraan hun (nieuwe) logo moet voldoen en hoe ze die het best kunnen
De Boekenkast van Ilse
‘Leuk Lerend Lonend’ van Jan Bloemhof. Jan is een succesvol ondernemer, coach, spreker en auteur.
Eerst was hij dik en dom. Nu is hij rijk en gelukkig. Lange tijd voelde Jan Bloemhof zich kansloos, want weinig mensen hadden vertrouwen in hem, of zagen iets in hem. Tot hij een aantal succesvolle inzichten kreeg en zichzelf leerde hoe hij daar in de praktijk optimaal gebruik van kon maken.
Jan leert ons, dat bij alles wat je doet de drie L’s leidend zijn: is het Leuk, Lerend & Lonend? Jan Bloemhof deelt in dit boek zijn systeem. Als je je dit systeem eigen hebt gemaakt, ligt de weg vrij om te bereiken wat jij wilt. Je zult zien dat je veel praktische aanwijzingen krijgt, die jou vooral gelukkiger, beter, rijker en sterker maken. (Bron: Jan Bloemhof). Bekijk zijn website om zijn boek te bestellen. Zeker de moeite waard wat mij betreft.
Nice girls don’t get the corner office” van Lois P. Frankel
Een specifiek boek dat gericht op vrouwen die willen groeien in hun werk. Het boek bevat 133 praktische tips waar je gebruik van kan maken op het gebied van zaken doen als vrouw. Interessant boek om een keer te lezen met aandachtspunten die je gemakkelijk en praktisch snel kan doorvoeren in je dagelijkse leven. Het is op een actieve manier geschreven met af en toe een knipoog. Onderaan elke tip staat een checklist-vakje met “Actiepunt voor mij”. Wel is dit boek voornamelijk geschreven voor vrouwen die werkzaam zijn binnen een organisatie, niet per se ondernemende vrouwen. Daardoor niet minder interessant voor ondernemers, een boek in het kader van – moet je als vrouw gewoon gelezen hebben.
Ik ben benieuwd naar jou!
Ik streef ernaar jouw vraag binnen 24 uur te beantwoorden. – Durf te vragen